Dostawa zamówionego towaru

Sprzedawca realizuje zamówienia w formie przesyłek kurierskich

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź w obecności kuriera, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie dostarczane klientowi przesyłki jest uszkodzone lub nosi ślady otwarcia przez osoby trzecie Klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. W powyższej sytuacji Klient może zażądać od Dostawcy sporządzenia protokołu stwierdzającego przyczynę odmowy przyjęcia przesyłki i proszony jest o poinformowanie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.

W przypadku przesyłki "za pobraniem" po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera- w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje  się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt na e-maila brwykladziny@gmail.com

Koszty dostarczenia towaru ponosi Klient i są one podawane i szacowane pod konkretne zamówienie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl